Bell Ross AeroGT aneb nekonečné hranice marketingu
Existují různé druhy marketingové podpory, nicméně způsob, kterým se vedení hodinářské firmy Bell and Ross rozhodlo podpořit prodej modelu AeroGT, se hned tak nevidí. Za účelem propagace totiž postavilo v opravdu přísně limitované edici čítající jediný kus supersport Bell Ross AeroGT.
Auta a hodinky k sobě neodmyslitelně patří, stačí například vzpomenout na úspěšné spojení Bentley – Breitling. Propagační vůz Bell Ross je však na hony vzdálen jakékoli klasice. Karoserie připomíná na první pohled stíhací letoun. Za sedadly je usazen vidlicový osmiválec s bi-turbem o výkonu 602 koní. O řazení se stará osmistupňový automat, maximální rychlost 315 km, z 0 na 100 km/h vůz zrychlí do tří sekund. Bell Ross AeroGT měří 4,7 m, výška 1,1 m. Zpětná zrcátka nahrazují úzká křidélka s mikrokamerami. A přestože super sport nebude nikdy uveden do výroby, nechybí senzor na detekci chodců.
Cenu modelu AeroGT švýcarský výrobce, který vstoupil na trh v roce 1992 s cílem vyrobit hodinky pro skutečné profesionály, zatím neuvádí. Zatímco cenově nejdostupnější modely značky lze pořídit za cca 60 000 Kč, Bell Ross BR 01 – Tourbillon – Limited Edition vyjde na 1 349 049 Kč.