Ferrari + Armani = svůj mezi své!
I takto lze charakterizovat novou aktivitu italských gigantů na poli automobilových supersportů a luxusních oděvů. Vzhledem k renomé obou brandů nepochybuje určitě nikdo o tom, že se bude jednat o aktivitu úspěšnou.
Jak oznámil na začátku prvního listopadového týdne generální ředitel Ferrari Louis Camilleri, je cílem spolupráce značky z Maranella a společnosti Armani navýšení vlivu Ferrari mimo okruhy a asfalt. Podle Louise Camilleriho, které šéfuje Ferrari od července loňského roku, vychází strategie značky se vzpínajícím se koníkem na kapotě z analýz, podle kterých by 10% příjmů Ferrari před zdaněním, mělo v časovém horizontu sedmi až deseti let pocházet z tří aktuálních pilířů současného životního stylu – módy, luxusních služeb a zábavy. „Nejde jen o zisk,“ konstatoval Louis Camilleri, svého času generální ředitel Philip Morris International v rozhovoru pro zpravodajskou agenturu Associated Press. „Tímto krokem chceme posílit naši značku a rozšířit její záběr.“ Zároveň dodal, že v rámci zvýšení efektivity prodeje plánuje snížit počet udělených licencí o 50% a výrazně zmenšit portfolio produktů.
Přestože zatím neunikly bližší informace ohledně spolupráce Armani – Ferrari, má výrobce oděvů se sportem velmi pozitivní zkušenosti. V minulosti mimo jiné oblékal atlety a fotbalový tým své rodné země. Značka EA7 pak spolupracovala s americkým gigantem Reebok. Prodej hodlá Ferrari podpořit mimo jiné prostřednictvím Ferrari Center v Barceloně a Abu Dhabi, mezi nabídkou služeb jsou rovněž simulátory F1.