Ferrari oznámilo spolupráci se značkou Richard Mille
V uplynulých devíti letech se v souvislosti s Ferrari vybavila nejen znalcům z oblasti hodinářství značka Hublot. Leč, život je změna, a tak výrobce super sportů z Maranella oznámil nové partnerství s dalším věhlasným producentem hodinek, Richard Mille.
V této souvislosti se vcelku pochopitelně vyrojily spekulace ohledně důvodů konce dosavadního funkčního a ekonomicky vysoce efektivního vztahu Ferrari – Hublot. Jako velmi srozumitelné se proto jeví vysvětlení, podle kterého sedm desítek společných modelů vyčerpalo kreativní potenciál obou brandů, a proto nastal čas se v klidu rozejít.
Nutno říci, že Ferrari je v oblasti spojení automobilového průmyslu s výrobci hodinek průkopníkem, neboť v roce 1971 se stala oficiálním sponzorem týmu F1 značka TAG Heuer. Vůbec poprvé se tak logo výrobce hodinek objevilo na monopostu F1.
„Obě značky představují nevyčerpatelný zdroj inspirace ve schopnosti kombinovat osvědčenou know – how s nejnovějšími inovacemi,“ uvádí se v tiskové zprávě Richard Mille. „Víceleté partnerství přitom zasahuje do všech oblastí působení Ferrari, včetně F1, vytrvalostních závodů, Competizioni GT, Ferrari Challenge, Ferrari Driver Academy až po rychle se rozvíjející kategorii Esports.“ Hodinky z nové exkluzivní řady ponesou název Collabs.
Nutno říci, že v případě tohoto spojení platí rčení: Svůj mezi své. Zatímco aktuálně nejdražší hodinky, Richard Mille RM56 – 02 Saphire pořídíte za 2 miliony dolarů, vozy Ferrari Monza SP1 a SP2 vyjdou na 1,94 mil. USD.