Upravený Mercedes–Benz E63 AMG má přes 1000 koní!
Nejen mezi znalci je známo, že v titulku zmiňovaný sedan od Mercedesu je díky své „základní síle“ 585 koní vozem pro nebojsy. Ovšem poté, co se do úpravy vložil německý úpravce Posaidon, se rázem jedná o vůz, který řádně napumpuje adrenalinem i piloty tryskových letadel.
Výsledkem úsilí zmiňované tuningovky je stroj s názvem Posaidon RS 850+ - pro širokou veřejnost je to název neznámý. Jeho stěžejní součástí je osmiválec o objemu 5,5 litru, který, poté, co prošel patřičnými úpravami, navýšil svou sílu z původních 585 koní a točivého momentu 800 Nm na 1020 koní a 1400 Nm! A když k tomu připočteme nové turbo, mezichladiče stlačeného vzduchu a upravenou převodovku, je výsledkem zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a maximální rychlost 368 km/h.
Vskutku brutální síle bylo nezbytné uzpůsobit další části vozu. Karbonokeramické brzdy mají průměr 420 x 40 mm (vpředu) a 360 x 32 mm (vzadu). Oproti původní verzi přibyly nový nárazník, maska chladiče, kapota, prahy, difuzor.
Interiéru vládne klasická přístrojová deska, které dominuje obrazovka infotainmentu, jak u Mercedesu nazývaji multimediální systém. Kolem řadicí páky jsou po vzoru sportovních vozů tlačítka. Nechybí skořepinové sedačky pro řidiče a spolujezdce. A tím to vlastně končí, neboť zadní sedačky, kufr a výplně dveří prostě chybí. Zbytečná kila se v případě brutálního supersportu prostě nenosí.