Servis Bugatti Chiron Pur Sport vyjde na 125 000 USD ročně
Jak praví jedno moudré rčení, pokud si někdo pořídí lidoopa, neměl by řešit cenu banánů. Přesto si Mohamed Al Qawi Zamani ze Singapuru z pozice fanouška značky a majitele výše uvedeného skvostu v hodnotě 3,9 milionu dolarů dal práci a spočítal čtyřleté náklady spojené s provozem rakety na čtyřech kolech.
Jak Mohamed na základě vlastních zkušeností uvedl, prvních čtrnáct měsíců je všechno v pohodě, poté ovšem přichází čas výměny oleje, filtrů a vypouštěcího ventilu, to vše za 24 979 dolarů. Po dalších dvou měsících není vůbec od věci vyměnit ráfky, což se rovná investici 49 958 dolarů. V případě běžného užívání je potřeba do osmnácti měsíců rovněž obměnit pneumatiky - sada Michelin Pilot Sport Cup 2RS vyvinutá speciálně pro Chiron Pur Sport stojí 41 965 dolarů.
Náklady na servis začínají letět strmě vzhůru, neboť výměna předních keramických brzd a třmenů s 3D potiskem stojí 58 952 USD. Po osmadvaceti měsících je na řadě výměna turbodmychadel Garrett za 25 987 dolarů. Dále je potřeba počítat s výdaji za výměnu chladiče (21 982 USD), palivové nádrže (43 963 USD) a rekalibraci motoru (28 576 USD). Mohamed Al Qawi měnil přední sklo (59 949 USD) a stěrače (3 797 USD). Vyretušování drobných šrámů karoserie stálo 55 148. Jinak šťastný majitel hypersportu tak dospěl ke zjištění, že, pokud nebude jeho Bugatti Chiron Pur Sport v provozu, dosáhnou čtyřleté náklady na údržbu částky 314 736 USD. V případě běžného užívání se jedná o 497 186 dolarů.