Nejcennější šperkařskou značkou světa je Tiffany
Přestože ceny dosahují mnohdy astronomických výšek, nemají společnosti spojené s luxusními šperky důvod k nespokojenosti. Podle dosavadních výsledků přesáhne segment i letos roční obrat jedné miliardy dolarů, budoucnosti tak není proč se bát.
Podle veřejně dostupných zdrojů se z postavení nejcennější šperkařské značky těší Tiffany and Co., spojená se jmény jako Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Reese Witherspoon. Společnost, jejíž historie se začala psát v roce 1837, představuje svou produkci od roku 1845 v Blue Book Collection. Mezi nejoblíbenější patří kolekce Return to Tiffany, Tiffany Key a Tiffany Soleste, přičemž nejdražší šperky překračují hodnotu deseti milionů dolarů.
Slavné šperkařství stejného jména založil Harry Winston v roce 1932, za krátkou dobu si vydobylo pověst „krále diamantů“ a „klenotníka hvězd.“ Mezi nejslavnější klientky patří Jennifer Lopez, Madonna, Julie Andrews a Natalie Portman. Nejdražším na aukci prodaným šperkem z produkce Harry Winston je náhrdelník z diamantů a perel s názvem „The Gulf Pearl Parure,“ jehož cena se v roce 2006 vyšplhala na 4 189 165 dolarů.
Společnost Louise Francoise Cartiera funguje od roku 1847 a je nazývána „klenotníkem králů.“ Šperkařství je považováno za průkopníka kombinace platiny a diamantů, nejčastěji jsou v této souvislosti uváděny „Love Collection“ a „Juste un Clou and Panthere.“ Nejznámějšími osobnostmi spojenými se značkou byli a jsou Andy Warhol, Tom Cruise, Angelina Jolie a Kate Middleton.
Součástí první desítky nejluxusnějších šperkařských značek planety jsou dále Chopard, Van Cleef Arpels, Graff, David Yurman, Buccelati, Bvlgari a Boucheron.