Balenciaga představila cestovní polštář za 650 USD
Zdá se, že se tak těžce zkoušený cestovní ruch zvedá pomalu vzhůru, z čehož profitují rovněž covid přeživší letecké společnosti. Na lepšící se poměry zareagoval rovněž španělský luxusní brand Balenciaga.
Značka, která je spojena s takovými jmény jako Oscar de la Renta, Emanuel Ungaro, Hubert de Givenchy, Grace Kelly, Audrey Hepburn či Jackie Kennedy, je dnes považována za trandsettera současné módy a svoji pověst potvrdila i na Paris Fashion Week. V pařížské metropoli totiž mimo jiné představila cestovní polštář, jehož cena nejspíše převyšuje běžnou cenu letenky ekonomické třídy. Návrháři značky se tradičně předvedli, neboť jejich dílo vypadá jako část mikiny s kapucí od krku nahoru. Majitel se tak během letu těší nejen z pohodlí, leč stejně tak z takřka 100% odhlučnění. Cestovní polštář je pochopitelně vyrobený ze 100% bavlny nejvyšší kvality.
Přestože lze stěží polemizovat s prohlášením Balenciagy, že produkt nemalé ceny učiní cestování mnohem příjemnějším, ozývají se hlasy, že za ty peníze by měl polštář umět vyprávět pohádky. I v tomto případě ovšem platí pravidlo, že pokud má člověk finance na koupi lidoopa, neměl by řešit cenu banánů. Navíc je možno si k cestovnímu polštáři pořídit vhodné doplňky, například tenisky Balenciaga Track 2 Replica Sneakers za 5 720 dolarů, hezký batoh s cenovkou 864 USD, či kšiltovku v hodnotě 290 dolarů.