Claire - aneb, kterak udat luxusní kabelku
Jedním z důsledků doufejme blížícího se konce nadvlády Covid – 19 nad našimi životy, je stálý pobyt nemála z nás doma. V takovém případě lze nudu zahnat mimo jiné úklidem skříní, po kterém zejména něžnější část lidstva dochází většinou ke zjištění, kolik má doma zbytečných věcí.
V případě kabelek z kategorie značkových pak nastává dilema, kam s nimi? Do popelnice asi ne, prodej byl doposud spojen s pořizováním obrázků, jejich vkládáním na internet. Tomu všemu by ovšem mohl být konec, neboť stránka Rebag specializovaná na prodej luxusního zboží, představila vlastní produkt Clair – The Comprehensive Luxury Appraisal Index. Jak informuje magazín Fortune, má program Clair ve své databázi přes 10 000 kabelek padesáti různých značek. Po zadání patřičných údajů (značka, barva, věk, aktuální stav) přijde cenová nabídka. V případě kabelek značek Chanel či Hérmes je nezbytné uvést výrobní číslo. Například testující redaktorka Fortune dostala na základě touhy prodat kabelku Celine Nano informaci o tom, že cena kabelky je 815 dolarů v hotovosti, případně 940 dolarů při využití Rebag kredit. Původní cena kabelky byla přitom 2 700 dolarů.
Zcela bez šancí nejsou ani dámy, jejichž kabelka je lehce poškozena. V takovém případě je ovšem nezbytné vyfotit konkrétní vady, program vám do dvou dnů sdělí, zdali kabelku zařadit do kategorií "vynikající“, "výborný“, "velmi dobrý“, "dobrý.“ Také může přijít informace, podle které je kabelka neprodejná.