Světový fenomén Hugo Boss
Jeden z nosných příběhů historie světové módy se začal psát v roce 1924, kdy Hugo Boss založil v Metzingenu vlastní krejčovskou dílnu. Počátky byly vzhledem ke světové ekonomické krizi krušné, Hugo to však nevzdal.
V roce 1931 svou firmu znovu obnovil, do povědomí se postupně dostával především díky kvalitním a precizně zpracovaným uniformám. Po válce byla naopak poptávka po pánských oblecích s visačkou top kvality, v roce 1948 byla proto založena společnost Hugo Boss GmbH, která záhy převzala vůdčí postavení v oblasti světové pánské módy. Expanze do světa motorsportu nastala v 70. a 80. letech, v rámci spolupráce se značkou Porsche. Vrchol přichází v letech 1998, 1999 kdy logo Boss zdobilo přílbu dvojnásobného mistra světa závodů F1 Miky Häkkinena (McLaren).
Na počátku 90. let získává většinový podíl italská módní skupina Marzotto S.p.A. Ve stejném období se začíná psát historie samostatné trendové značky HUGO a luxusní značky Baldessarini. Postupně byla rozšířena dosavadní nabídka oděvů, parfémů a brýlí o spodní prádlo a ponožky.
Počátkem 21. století přibyly další licence na výrobu obuvi, doplňků a hodinek. Ve stejném čase spatřila světlo světa mužská kolekce BOSS Selection, v roce 2003 byla znovu uvedena linie s funkčním sportovním oblečením BOSS Green. Později byla posílena i sekce dámské módy o již existující BOSS Orange.
Významným milníkem v historii značky se v roce 2003 stalo otevření vlajkové prodejny HUGO BOSS na Champs-Elysées v Paříži. O tři roky později otevřel HUGO BOSS tisící prodejnu. O dva roky později zahájila společnost on-line prodej ve Velké Británii. Později značka vstoupila na trhy v Nizozemí, Německu, Anglii, Francii a USA. Ve stejné době došlo k rozšíření nabídky o dětské oblečení, BOSS Green pro ženy, přibyla novinka v podobě kolekce povlečení a výrobků do koupelen. V současné době HUGO BOSS prodává své výrobky ve 124 zemích světa, přičemž disponuje více než 6 100 prodejními místy.
Největší síla společnosti Hugo Boss spočívá, vedle samozřejmé kvality a preciznosti zpracování, rovněž ve schopnosti oslovit pestrou paletu zákazníků. Důkazem toho je výčet celebrit, které vsadily na značku Hugo Boss. Nechybí v ní právě oscaroví Eddie Redmayne a Julianne Moore, jejich kolegyně Reese Whiterspoon, ale také klasik filmové režie Francis Ford Coppola či nově nastupující hvězda Dakota Johnson. Ostatně o tom, proč se Hugo Boss drží na vrcholu již takřka devět desetiletí, se můžete přesvědčit v butiku My Fashion, Na Příkopě 6, Praha 1, kde si vybrali z nové kolekce golfové oblečení na Czech Mid-Amateur Tour Patrik Berger a Vladimír Šmicer.
...o Hugo Boss a butiku My Fashion na www.myfashion.cz