Voňavé spojení potomků hvězd
Přestože se v obou případech jedná o hvězdy první velikosti, hudební spojení Paula McCartneyeho a Madonny se nejeví jako příliš reálné. Ratolesti obou megastar však nemají se spoluprací sebemenší problém.
A tak, když se velmi úspěšná návrhářka Stella McCartney rozhodla představit novou vůni, oslovila Madonninu dceru Lourdes. A protože devatenáctiletá začínající modelka nabídku akceptovala, stalo se spojení zdárných ratolestí hvězd pop music realitou.
Jak se nechala Lourdes, zvaná Lola, celým jménem Lourdes Maria Ciccone Leon, slyšet, téma kampaně ji okamžitě oslovilo. Stella McCartney se totiž rozhodla upozornit na to, kterak sociální sítě ovlivňují naše životy. Reakce Sira Paula na dceřin výběr je zatím utajena, nicméně Madonna je na Lourdes patřičně pyšná, důkazem čeho je fotografie dcery z focení, kterou umístila na svůj instagramový profil. „Znám Lolu od jejího narození, mám velkou radost z toho, že se z ní stala mladá inspirující žena. Už při přípravě vůně jsem věděla, že bude mezi prvními, které oslovím. Jsem ráda, že její první velká kampaň je spojena s mým jménem,“ objasňovala Stella svůj výběr.
Tím ovšem spojení hvězdných potomků v případě nové vůně Stelly McCartney nekončí, neboť Stella oslovila rovněž dvaadvacetiletou studentku a zvířecí aktivistku Keni – Kinski-Jones, jinak dceru hudebního producenta Quincy Jonese a německé herečky Nastassii Kinski.