Nejsledovanější online luxusní značkou Gucci
Server luxe.digital.com publikoval článek o sledovanosti jednotlivých top značek v online prostředí. V líté konkurenci si vede až s překvapivou dominancí nejlépe Gucci.
Italská značka, která přežila na začátku roku ve své podstatě uměle vyvolanou aféru ohledně údajně „rasistického“ svetru, mimochodem, pár dnů po vyhlášení bojkotu vyplenil jeden z butiků nejbohatší sportovec světa Floyd Mayweather Jr., oslovuje 22,34 % luxusní módychtivých. Podle marketingových specialistů oslovuje Gucci především nápaditými kreativními formáty. V této souvislosti se pak hovoří o „prolomení luxusního kódu milleniálů“ a kampaněmi ve smyslu „Made in Instagram“. Brand Gucci potvrdil své výsadní postavení z předchozích dvou let, po které byl nejvyhledávanější značkou Google. Mezi nejčastěji vyhledávané patří boty a žabky. V současné době je Gucci součástí módního gigantu Kering, který ovládá francouzský miliardář Francois Pinault.
Stříbro si z online bitvy odnáší francouzský Chanel s dosahem 11,79 % návštěvníků sociálních sítí. Na rozdíl od Gucci oslovuje konzervativnější účastníky internetové bitvy. V rámci online vyhledávání si vede nejlépe Coco Chanel, Chanel Vintage a pánská vůně Bleu de Chanel. Značka si drží stav nezávislosti, majiteli jsou Alain a Gerard Wertheimerové, vnuci děda Pierra, prvního obchodního partnera společnosti Coco Chanel.
Třetí nejsledovanější značkou je Louis Vuitton – 9,67 %. Popularita značky narostla ve virtuálním prostředí především poté, co se role kreativního ředitele chopil Virgil Abloh. Jako velmi povedená se ukázala být rovněž spolupráce s newyorskou streetwearovou značkou Supreme. Ve vyhledávačích jsou z produkce LV nejvyhledávanější pásky, tašky a peněženky. Muži pak touží nejvíce po cestovní tašce na notebook.
Do TOP 15 světa virtuální reality pronikly následující značky: Hermés (9,29%), Rolex (8,03%), Tiffany (7,69%), Dior (5,62%), Armani (5,47%), Prada (4,97%), Balenciaga (4,39%), Cartier (3,63%), Burberry (3,62%), Lancone (1,90%), Yves Saint Laurent (0,89%) a Bvlgari (0,70%).