Punk´s Not Dead
Přestože punk rocku kapel Sex Pistols či The Clash mělo dávno odzvonit, některé atributy věčně vzteklé mládeže přetrvaly. Před nedávnem to v praxi předvedla Kim Kardashian.
Celebrita z kategorie jedna byla před časem přistižena, kterak kráčí na schůzku oděna do silně nadměrného křiváku, posetého punkovými symboly. Jak posléze konstatovaly módní redaktorky, vybrala si Kim křivák značky Enfants Riches Déprimés, který vyjde v přepočtu na 250 000 korun. Vzhledem k tomu, že punk vzešel na začátku druhé poloviny sedmdesátých let minulého století z ryze proletářského prostředí a jeho největší hvězdy mnohdy pod umným dohledem zkušených hudebních producentů a manažerů protestovaly kdykoli a kdekoli proti establishmentu, milionářka rozdělila komunitu. Zatímco jednu část Kim v punkovém hávu potěšila, druhá se nechala slyšet ve smyslu, že punk je definitivně mrtvý a Kim se právě stala jeho hrobnicí.
Nicméně sličná děva v tom není sama. Oděvy značky, jejíž název lze volně přeložit jako „Depresivní bohaté děti,“ si oblíbily další celebrity - z řad dolarových multimilionářů za všechny jmenujme Kanye Westa, Beyoncé, Jareda Leta, Courtney Love, ale například i Justina Biebera.
Nutno říci, že majitel značky, mezi Paříží a Los Angeles pendlující Henri Alexander Levy, který strávil dospívání mezi návštěvami školy a pobytem v nejrůznějších odvykacích zařízeních, nemá rozhodně zájem, aby se jeho značka zařadila mezi masové. Proto sází na luxus v podobě vysokých cen a limitovaných kolekcí. Prostě propadnutí punku něco stojí.