Sean „Diddy“ Combs si koupil vlastní značku Sean John
Trojnásobný držitel ceny Grammy si nadělil k Vánocům velmi originální dárek v podobě převzetí kontroly nad svou značkou. Oděvní Brand Sean John založil v roce 1998, aby o osmnáct let později prodal většinový podíl společnosti Global Brands Group. Rok předtím odhadl Forbes Seanovo jmění na 735 milionů dolarů, což z něj v té době činilo nejbohatšího hip-hopového umělce.
V současné době se hodnota majetku zpěváka známého též pod jménem P. Diddy rovná částce 885 milionů dolarů a finance vynaložené na odkup streatwearové značky tak rozhodně neohrozí stabilitu jeho impéria. „Značku Sean John jsem uvedl na trh s cílem vybudovat prémiový brand, který rozbije zažitou tradici a představí hip – hop jako zdroj módní inspirace v celosvětovém měřítku,“ uvedl Sean Combs v prohlášení pro magazín Women´s Wear Daily. „Když vidím, jakým způsobem streatwear přepsal pravidla módy a ovlivnil kulturu napříč generacemi, rozhodl jsem se dát dohromady tvůrčí tým vizionářů z řad módních designérů a pokračovat v odkazu značky Sean John.“
Jak dále uvádí Women´s Wear Daily, Diddyho módní brand oslovil svět globální módy poprvé v roce 2000 prostřednictvím opravdu hodně volných teplákových souprav, džínů a košil, které propagovaly celebrity jako Nelly, Jennifer Lopez a Nick Cannon.
Mimochodem, na začátku roku zažaloval rapper společnost Global Brand Group o 25 milionů dolarů, neboť nabyl dojmu, že zastoupení značky Sean John britským prodejcem Missguided odporuje podmínkám smlouvy. Záhy došlo k bankrotu Global Brand Group a rapperovi se tak otevřela cesta k ovládnutí své původní značky.