Sofia Vergara novou tváří značky Dolce Gabbana
Přestože je italský módní průmysl drtivě zasažen epidemií Covid-19 a módní giganti jako Armani či Prada, šijí roušky, snaží se jít život i v tomto těžce zkoušeném segmentu dál. Značka Dolce Gabbana tak prezentovala nejnovější řadu kabelek.
Známí módní návrháři, Domenico Dolce a Steffano Gabbana, kterým ještě před několika lety hrozilo v důsledku daňových úniků vězení a před pobytem za mřížemi zachránil až konečný verdikt Nejvyššího soudu Itálie, oslovili sexy Kolumbijku s americkým občanstvím. Sofia Vergara (1972) s příjmem 43 milionů dolarů, nejlépe placená televizní herečka roku 2016, se rozhodla nabídku akceptovat. „Vůbec jsem neváhala, Dolce Gabbana patří dlouhodobě mezi moje nejoblíbenější značky. Zároveň cítím vděčnost nad tím, že mohu touto formou alespoň nějak pomoci zemi, na kterou mám tolik krásných vzpomínek, v jejím boji s Covid 19,“ sdělila světu prostřednictvím sociálních sítí herečka, která celosvětově proslula především jako vnadná, Gloria Delgado – Pritchett v mnoha cenami ověnčeném televizním seriálu Taková moderní rodinka.
Herečka s pohnutým životem - v roce 2000 se vyléčila z rakoviny štítné žlázy, její starší bratr Rafael se stal v rodné Kolumbii obětí vraždy, zatímco mladší Julio byl coby překupník drog z USA deportován - má s reklamními kampaněmi bohaté zkušenosti. V roce 2011 se stala tváří americké kosmetické značky CoverGirl. Téhož roku natočila spolu s Davidem Beckhamem reklamu na Pepsi Light a začala navrhovat dámské kolekce pro K-Mart.