Tommy Hilfiger slaví v duchu amerického fotbalu
Tommy Hilfiger je jednou z nejtypičtějších amerických módních značek zaměřených na volný čas a sport. Dnes 64 letý Tommy Hilfiger založil svou značku v roce 1985 a právě kolekcí Podzim 2015 oslaví 30 let velmi úspěšné existence.
Kolekci ke 30. výročí značky pojal Tommy Hilfiger jako skutečný americký patriot velmi stylově, zasvětil ji americkému fotbalu. „Americký fotbal byl vždy jedním z mých nejoblíbenějších sportů, a pro Podzim 2015 jsme se touto ikonickou hrou inspirovali v kolekci i reklamní kampani“ uvedl.
Kolekci Podzim 2015 předvedl poprvé Tommy Hilfiger v únoru na Fashion Week v New Yorku prostřednictvím svého týmu „Team Hilfiger“. Výroční kolekce kombinuje populární a oblíbené modely a designy s prvky z profesionálního i univerzitního amerického fotbalu.
Kampaň na kolekci Podzim 2015 fotil Craig McDean v Monterey Park v Kalifornii. Jednou z hlavních tváří je vedle hráčů amerického fotbalu Behati Prinsloo, jeden z andělů Victoria's Secret, spolu s modelkami a modely z předchozích kampaní, jako je Julia Hafstrom, RJ King či Miles McMillan, doplněnými o nové tváře, mezi něž patří Bruno Fabre, Nate Gill a Simon Nessman. Kampaň začíná 3. srpna.