Victoria Beckham tváří Reebok
Sportovní terminologií by se tato událost dala nazvat přestupem roku. Až doposud byla totiž bývalá členka dívčího kvarteta Spice Girls a především manželka možná marketingově nejzdatnějšího fotbalisty historie Davida Beckhama známá jako symbol elegance, a proto bez vysokých jehel neudělala na veřejnosti ani krok.
O to větším překvapením je informace ohledně uzavření obchodního partnerství s výrobcem sportovní obuvi a oděvů Reebok, kterou Victoria zveřejnila na svém Instagramu. Její fotky ve sportovním oděvu oslovily záhy desítky milionů fanynek. Zároveň se však vyrojily spekulace, zdali za fitness lookem nestojí lékaři, kteří paní Beckhamové vzhledem ke stavu jejích dolních končetin doporučili obuv bez podpatku.
Jak Victoria záhy prozradila, sportovní oděvy jsou dlouhodobě součástí jejího šatníku, navíc touží svým počinem podporovat sebedůvěru žen. Reebok pak z pozice jedné z nejúspěšnějších značek především na trhu USA, představuje ideální platformu pro naplnění této vize.
Radost z lapení dlouholeté módní ikony do svých sítí má pochopitelně i Reebok. Jak se nechala slyšet viceprezidentka „ženské“ divize Corinna Werkle, stěžejním ukazatelem pro spolupráci není vliv, ale touha měnit svět. A nikdo v tom není lepší než právě Victoria.
Fitness kolekce Victorie Beckham bude představena koncem příštího roku. Stane se tak v rámci projektu Reebok Innovation Collective, který se specializuje na vývoj obuvi a oblečení nové generace.