Luxus s logem Aston Martin
A do budoucna bude nejspíše také o luxusních bytových jednotkách, jachtách a módních doplňcích. Alespoň takto se to praví ve zprávě agentury Bloomberg.
Výrobce „bondovských“ sporťáků podpořil svou vizi dalšího rozvoje značky velmi razantním krokem v podobě otevření obchodu v nejluxusnější londýnské čtvrti Mayfair. Ve velkolepě pojatých prostorách tak mohou zákazníci pořídit například za 1 100 liber víkendové tašky, zatímco kočárek vyjde na 3 000 liber, což se rovná částce cca 97 000 korun. Tím však ambice firmy prosadit se ve světě luxusního segmentu ani zdaleka nekončí. Generální ředitel společnosti Andy Palmer se totiž v rozhovoru pro agenturu Bloomberg realizovaném u příležitosti slavnostního otevření prodejny nechal slyšet ve smyslu, že si dovede představit v některém z přístavů bydlení v nemovitosti Aston Martin, zatímco před domem by parkoval vůz stejné značky a v přístavu kotvila jachta.
Podle některých expertů je rozšíření značky jednoho z mála opravdu nezávislých výrobců luxusních aut mimo tento segment spojeno s nemalým rizikem snížení, případně ztráty image. Poukazují přitom na zkušenosti Ferrari, když v případě automobilky z Maranella stojí na jedné straně luxusní vozy, na straně druhé pak potřeba uspokojit produkcí značky se vzpínajícím se koníkem na kapotě běžné fanoušky, jejichž bankovní konta neoplývají mnoha nulami.
Boutique Aston Martin na adrese 8 Dover Street je otevřen sedm dní v týdnu, od pondělí do pátku od 10 do 18 hodin, o víkendech pak od 11 do 17 hodin.