Harrods sází na Manukový med
Přírodní med pocházející z květů keře Manuka nacházející se pouze na Novém Zélandu, představuje aktuálně jeden z největších prodejních hitů londýnského obchodního domu Harrods. Je tomu tak i přes cenu 2 700 dolarů za sklenici o obsahu 230 gramů.
Za akcí spojenou s nejdražším, potažmo nejkvalitnějším medem planety, stojí společnost The Thrue Honey Co. Její vedení se rozhodlo pro neobvyklý předvánoční tah, když připravilo ve spolupráci s Harrods limitovanou edici 1 000 kusů sklenic s vyhledávanou a velmi málo dostupnou pochoutkou. Přes vysokou cenu je úspěch předem zaručen, med Manuka se neztratí ani v konkurenci značek jako Channel či Versace. Jak se nechal v rozhovoru pro magazín 1 NEWS slyšet generální ředitel The Thrue Honey Jim McMillan, jeden ze zákazníků si dokonce objednal dopředu deset sklenic.
Kromě vynikající chuti a nedostupnosti spočívá síla Manukového medu v jeho vlastnostech. Jedná se o stoprocentně přírodní med top kvality, přičemž každá jeho šarže prochází komplikovanými laboratorními testy. Má antibakteriální, protizánětlivé a antioxidační účinky. Mimo jiné se používá k výrobě obkladů a při hojení ran. Mezi nadšené a pravidelné konzumenty patří například herečky Scarlett Johansson a Gwyneth Paltrow. Na Manukový med pak nedá rovněž dopustit jeden z nejlepších hráčů tenisové historie Novak Djokovič, či zpěvák Ed Sheeran.