Jachta, šampaňské a záliv Biscayne
Jedna z nejslavnějších značek šampaňského nehrála nikdy při zdi, proto se vedení rozhodlo v prosinci 2021 v rámci akce Design Miami and Art Basel pro neobvyklý počin, který má mít letos další pokračování.
Vedle ochutnávky šampaňského totiž luxusní brand nabídl vybraným zákazníkům plavbu na jachtě Dom Perignon v zálivu Biscayne. K účasti na velkolepě pojaté akci stačilo málo v podobě koupě jednoho ze tří nabízených balíčků – Harmony (5 000 USD), Energie (10 000 USD) a Icon (30 000 USD).
Prvně jmenovaný balíček se skládá z devíti vybraných lahví, mezi kterými nechybí Blanc 2010, či Rosé 2006, přílohu tvoří vcelku pochopitelně kaviár. V bedničce Energie je dvanáct lahví, vrchol pomyslné pyramidy představuje 1,5 litrová láhev Magnum ročník 2008. Stejné šampaňské se podávalo během plavby, k tomu kaviár a lobster. Nejluxusnější balíček Iconic obsahoval výběr 33 lahví z nejpovedenějších ročníků, včetně skleniček a skleněného nádobí, k tomu kaviár Petrossin a lobster Colossal.
Jak se nechal slyšet v souvislosti s akcí v rozhovoru pro magazín Fashion ředitel Dom Perignon Enzo Gudear, cílem bylo a bude spojení vyznavačů značky, umění a kultury, to vše na luxusní jachtě a v dokonalém prostředí.
Je pak otázkou, zdali se v některém z dalších balíčků také neobjeví ikonické láhve jako 1959 Dom Perignon 1959 za 42,350 USD či Dom Perignon Rose Gold Methusalem v hodnotě 49 000 USD.