Jim Beam se chystá uvést na trh bourbon za 250 dolarů

Pravidlo o tom, že v nouzi nejvyšší poznáš přítele, platí i v byznysu. Ten „cestovatelský“ se přitom dnes nachází v důsledku koronaviru v kritické situaci. 

Na vzniklou situaci se tak rozhodlo reagovat vedení věhlasné palírny neobvyklým počinem v podobě luxusního bourbonu Lineage, který se bude za rozumnou cenu prodávat výhradně v obchodech spojených s cestovním ruchem, drtivá většina produkce poputuje na letiště. Projekt je o to pozoruhodnější, že v rámci jeho realizace spojili své síly v pořadí sedmý master blender palírny Fred Noe a jeho v branži zavedený syn Freddie. „Bourbon Lineage představuje významný okamžik v historii značky Jim Beam a není jenom o spolupráci otce a syna v roli master blenderů. Jedná se o kombinaci minulosti, přítomnosti a budoucnosti,“ pravil Fred v rozhovoru pro The Spirit Business. „Rozhodnutí uvést náš bourbon do světa prostřednictvím letištních obchodů, považuji za velmi moudré, jsme rádi součástí pokusu restartovat těžce zkoušený byznys.“ 

Bourbon Jim Beam Lineage o síle 55% ABV zrál po dobu patnácti let ve vypálených sudech z bílého dubu. Výsledkem je destilát, který osloví širokou vrstvu konzumentů, aniž by se dotkl konzervativců. První recenze pak hovoří o tónech koření, vanilky a karamelu, k tomu hladký, hřejivý závěr. Podávat lze jak s ledem, tak v pokojové teplotě. „Baví mě porušovat pravidla, a když mi bylo řečeno, že máme s tátou ve své podstatně volnou ruku, nebylo co řešit. A pokud novým bourbonem pomůžeme cestovnímu ruchu, jedná se o dvojnásobnou motivaci,“ dodal syn Freddie Noe, v jehož případě nepadlo jablko daleko od stromu. 

Další články