Nejdražším magazínům světa kraluje Kohl Magazine
Přestože se internet hlásí se stále větší razancí o slovo, realita je taková, že tištěným luxusním médiím nezvoní umíráček s takovou intenzitou, jak by se mohlo ještě před několika lety zdát. Zde jsou toho nezpochybnitelné důkazy.
Cesta k záchraně chřadnoucího média vede mimo jiné přes dobrý nápad. A tak v roce 2008 oslovili majitelé Kohl Magazine výrobce exkluzivních šperků společnost Damas. Poté redakce akceptovala návrh na vytvoření jedinečného čísla, kdy při tvorbě obálky bylo využito 91 gramů zlata a 622 diamantů. Luxusní časopis byl nakonec vydražen za 10 000 dolarů.
Na druhém místě se mezi nejdražšími luxusními magazíny drží americký Nomenus Quarterly Magazine oslovující především fanoušky top módy. Čtenáři se rekrutují z řad těch, kteří nemají problém si připlatit, cena za jedno číslo se tak pohybuje v rozmezí 2 500 až 6 500 dolarů.
Pak už to jde s cenami tištěných médií strmě dolů. Třetí je poněkud překvapivě portugalský Zoot Magazine. Za 155 dolarů se čtenářům dostane informací o luxusní módě, fotografiích, kráse, umění, hudbě a designu.
Kvarteto nejdražších tištěných magazínů uzavírá Robb Report z USA. Jedná se o velmi sofistikovaného průvodce světem luxusu, cena 108,88 dolaru.