-
Martin Dickie a James Watt jsou zakladateli pivovaru BrewDog
-
Ochránci zvířat nebudou nad balením láhve moku „End of History“ jásat, marketingový přínos to však, zdá se, má
-
Standardní produkce pivovaru Brew Dogs je naštěstí balena v tradičních lahvích
-
Mladý pivovar testuje i moderní způsoby distribuce a podávání piva
Jedno pivo a kus pivovaru k tomu
Pakliže máte rádi pivo, nicméně, chcete se držet sloganu „Jdeme na jedno.“, jeví se skotský pěnivý mok „End of History“ pivovaru BrewDog jako ideální volba.
Je tomu tak hned ze dvou důvodů. V první řadě se jedná o pivo s obsahem 55% alkoholu, s lehkostí tudíž přebije sílu drtivé většiny lihovin. Kromě toho vyjde láhev piva v přepočtu na 500 000 korun, vyšší pravidelná konzumace by tudíž zdevastovala nejen vaše játra, ale také stav bankovního konta. Zároveň není od věci vědět, že, v případě zakoupení ultra silného piva, obdrží jeho piják rovněž akcie zmiňovaného pivovaru, který tímto poněkud neobvyklým, leč, jak se ukazuje, vysoce efektivním způsobem, shání finanční prostředky na stavbu pobočky v USA.
Je vysoce pravděpodobné, že řadu konzumentů přitahuje, kromě obsahu, který tvoří svrchně kvašené pivo belgického typu ochucené kopřivou a jalovcem ze Skotské vysočiny, a akcií pivovaru, rovněž i obal. Vysoce oktanové pivo je totiž podáváno v láhvi, která je obalena precizně vypreparovanou veverkou. Ochránci zvířat nebudou nad nevratnou lahví zcela jistě jásat, ale již si nejspíše zvykli, neboť láhve upevněné ve vycpaninách veverek a hranostajů používá ve velmi limitovaných edicích pivovar již od roku 2010. Při posledním průzkumu bylo pivo "The End of History" ze skotského pivovaru BrewDog v ceně 20 000 Kč, samozřejmě bez akcií, nejdražším pivem planety.