Ronaldo versus Messi 500 : 53,5
Jestliže na trávnících svádí hvězda Realu Madrid s konkurentem z FC Barcelona víceméně vyrovnané souboje, na sociálních sítích Portugalec svého soka až neskutečně válcuje. Titulek je totiž o tom, kolik milionů dolarů vydělali oba fotbalisté svým největším sponzorům Nike a Adidas.
Alespoň to tvrdí společnost Hookit, která se zabývá vyhodnocováním značek na sociálních sítích. Podle jejího hodnocení měl loni Ronaldo pro Nike přínos 500 milionů dolarů, zatímco Adidas se v případě Messiho musel spokojit s částkou 53,5 milionu USD. Není se čemu divit, jen během loňského roku, ve kterém proměnil ve finále Ligy mistrů rozhodující penaltu a poté, byť ve finále převážně z lavičky, dovedl národní celek Portugalska k premiérovému zisku titulu mistrů Evropy, získal Cristiano Ronaldo na sociálních sítích 65 milionů fanoušků. Na velkých sociálních sítích sleduje jeho aktivity 260 milionů příznivců, Ronaldova facebooková stránka pak nemá se 120 miliony věrných konkurenci.
Podle Hookit přidal Ronaldo loni na sociální sítě celkem 347 příspěvků, ve kterých Nike rovnou jmenuje, nebo alespoň ukazuje její logo. Nejúspěšnější je fotografie zveřejněná těsně po vítězném finále ME v Paříži. Kresbu prolínající Ronalda s Eiffelovou věží si oblíbilo 1,7 milionu lidí a dočkala se 13 000 komentářů. Její součástí je pochopitelně logo Nike, včetně notoricky známého sloganu Just Do It. Hook odhadl hodnotu příspěvku na 5,8 milionu dolarů.