Andílci Victoria’s Secret hrají americký fotbal
Andílci Victoria’s Secret, Candice Swanepoel, Lily Aldridge, Karlie Kloss, Behati Prinsloo, Alessandra Ambrosio a Adriana Lima, hrají v novém 30 sekundovém spotu Victoria’s Secret, který bude uveden 1. února v nejexkluzivnějším reklamním čase během Super Bowlu.
Za 4 milióny dolarů bude nový 30 sekundový spot Victoria’s Secret odvysílán poté, co hlavní rozhodčí oznámí ve čtvrté čtvrtině Super Bowlu XLIX „two-minute warning“, tedy dvě minuty do konce bitvy mezi New England Patriots a Seattle Seahawks.
„Super Bowl je nejlepší příležitost pro Victoria’s Secret připomenout se globálnímu publiku, když Valentýn je hned za rohem," řekla Victoria’s Secret CEO Sharen Jester Turney. Valentýn je pro značku hned po Vánocích druhé nejvýznamnější prodejní období. Na konci spotu si hráčky vítězného týmu Victoria’s Secret sundají helmy a diváci hned poznají, že vítězkami jsou Candice Swanepoel, Lily Aldridge, Karlie Kloss, Behati Prinsloo, Alessandra Ambrosio a Adriana Lima. To doprovází připomenutí „Nepusť míč. Bez Victoria’s Secret není Valentýn.“
Které z modelek se objeví v hledišti v průběhu Super Bowlu se zatím můžeme jen dohadovat. Jisté ale je, že tam bude brazilská topmodelka Gisele Bündchen, která přijde podpořit tým New England Patriots, za který hraje na pozici quarterbacka její manžel Tom Brady.
Americký fotbal je v USA sportem číslo jedna. Fotbal se stal pro mnoho lidí životním stylem, kultem i náboženstvím. Tomu nasvědčují i vyprodané zápasy týmů, které na úspěch čekají po dekády. Na každé utkání v loňském ročníku přišlo více než 68 tisíc návštěvníků. Slavný Super Bowl, finálové utkání NFL, loni sledovalo jen v Americe rekordních 111,5 milionů televizních diváků, což mu potvrdilo pozici nejsledovanějšího televizního pořadu v historii. Není pak divu, že inzerenti jsou ochotni zaplatit za 30 sekundovou televizní reklamu 4 milióny dolarů.